úterý, ledna 15, 2008

gruselig

gruselig = creepy, spooky, weird.

vo co, že tohle slovíčko využiju dneska odpoledne při dnešní zkoušce z němčiny!

update: gruselig jsem nepoužila, navíc se mi slovní zásoba scvrkla na "brauchen", "nötig" a "schuld", což jsem ke všemu neustále spojovala s "auf", ačkoliv jinak dobře vím, že to má být "an"... věty z gilmorek jako například "du drehst jetzt völlig durch!" nebo "ich bin total aufgeregt!" jsem vůbec nepoužila. wie auch immer.

5 komentářů:

Bob řekl(a)...

Und warum willst du nicht gleich deine Prüfung mit diesem Wort beschreiben? Btw. wie war's?

ajchlinka řekl(a)...

Lituju, že jsem s výukou němčiny skončila u "Unsere LPG erfült den Plann fűr 125%.. Wir haben Freundschaft mit LPG Rote Stern" a nemohu si tento post náležitě vychutnat :-)))

tina řekl(a)...

Týjo tak to by mě ani ve snu nenapadlo učit se němčinu z Gilmorek! Ale faktem je, že těch pět sérií, co jsem zatím viděla v angličtině, mi hodně rozšířilo slovní zásobu :). Seš geniální! Akorát nevím, jestli na to mám, vidět všechno ještě jednou od začátku! :)

pseudointelektualka řekl(a)...

tina: máš, nevzdávej to!

marketa & marketa řekl(a)...

Gratuluju! Když k tomu přídáš ještě Rache (pomsta) a Unrecht (křivda), máš stejně bohatou slovní zásobu jako sudetští Němci! Wir haben keine Schuld an dem
2.Weltkrieg.Wir brauchen unser Eigentum!Tschechen, es ist nötig Benesch-Dekrete aufzuheben!