sobota, února 09, 2008

dobrá nálada pro tento den

nebo možná kýč pro tento den, nevím, pořád se nemůžu rozhodnout.

Barbara - Hral na trúbku



mimochodem, v diskuzi o téhle písničce na youtube jedna píše, že to je aké zlaté, že chodila akorát do školky, když to všude hrálo. jsem z toho opět trochu zmatená: mě tento popový skvost naprosti minul, což znamená, že to musí být po devadesátým čtvrtým, kdy se trsalo na Do It. a už tehdy jsem měla školku dávno za sebou. znamená to snad, že tomu akému zlatému škvrněti je sotva patnáct, a má přístup k internetu?! to je jako zjistit, že se bavíte po icq s někým, kdo je narozený po roce 1990! a jedeme od začátku, zdeněk tuhle říkal, že tam byl kluk, pětadvacet, vrstevník... hrál na trúbku, tudutudúdúdá!

3 komentáře:

dudek řekl(a)...

Podle mě to právě musí být naopak dávno před devadesátym čtvrtym, protože před "Do It" jsem Maduar ještě neznal... i když je fakt, že předtim asi Haščáková ještě nezpívala neanglicky a sama / v duu. :?

"kdo je narozený po roce 1990" - jj, přesně. :D

Honza řekl(a)...

"nezpívala neanglicky" :)))

Au řekl(a)...

haha, tu holku evidentne odmitl nejaky muzikant, a ona se z toho "vyzpivava". fakt vypada depresivne. se mu nedivim :)