středa, února 06, 2008

vrstevník

zdeněk právě prohlásil: "a šel tam kluk, nevim, kolik mu mohlo bejt. takovejch čtyřia, šestadvacet, prostě vrstevník, no."

takže za prvé: ještě ne tak docela.
a za druhé: ó můj bože!

10 komentářů:

Radka řekl(a)...

Na oslavě padesátin jedné příbuzné:

- Hele, ale vem si, jak už máme starý děti!
- No jo!

(děti 22-25 let)

r1 řekl(a)...

A Bude hůř ...

pseudointelektualka řekl(a)...

to bude asi ten přechod od "velký děti" k "starý děti". gratuluju nám.

Klára řekl(a)...

Včera jsem měla narozeniny a kamarádka mi místo přání řekla: "jó, třiadvacet, to je ještě dobrý, ale počkej za rok. Čtyřiadvacet, to znamená pětadvacet a to znamená třicet!" Takže tak.

Zdeněk řekl(a)...

ta matika je snad vsude :-O

Honza řekl(a)...

Moc to prožíváte. :)

Danka řekl(a)...

A co je špatného na třicítce?

Radka řekl(a)...

Když o tom tak přemejšlím, ještě před pár lety (už na VŠ) mi lidi "kolem pětadvacítky" připadali fakt starý. A projevovalo se to tím, že když jsem s těmahle starejma lidma byla v hospodě a oni začali vzpomínat, co dělali, když se zastřelil Cobain + příběhy o tom, kde kterej známej jejich známejch pak kvůli tomu spáchal sebevraždu, připadalo mi to z jinýho vesmíru. Něco jako ta Babička.

pseudointelektualka řekl(a)...

já na to přicházím vždycky, když hledám nějakou odbornou literaturu a řeknu si "1998, to už je dobrejch pět let starý". ouch.

dudek řekl(a)...

Já zas automaticky věci, jejichž rok původu začíná na dvojku, beru jako hrozně nový... a nezřídka ten rozdíl číní už 8 let. :o