pátek, března 07, 2008

bricol'girl

kdo říkal, že holky nemůžou bejt kutilky?


problém je jinde: polovina všech šroubků je dotažená na méně než 60%, jelikož mi chybí prostá fyzická síla. snad se kvůli tomu miláček Bekväm nerozpadne.

(po vzoru ajchlinky a teke předkládám bezbariérovou verzi fotky a kratičké vysvětlení, protože vidím, že je vás z jednoho obrázku spousta zmatených. mezi hnědou skříní a bílou spodní částí kuchyňské linky stojí kuchyňský servírovací stolek Bekväm. skládá se ze čtyř masivních nohou, z toho jsou dvě přední na kolečkách, vrchní desky a dvou mřížkovitých poliček. provedení ve světlém, nelakovaném dřevě. na Bekvämu je slavnostně položena mikrovlnka, kterou jsem si sice koupila již první týden v novém bytě, ale neodvážila jsem se ji zapnout, neb výrobce tvrdí, že musí být umístěna minimálně 80 cm nad úrovní podlahy. mikrovlnka je do zapojena do elektrického proudu pomocí bílé prodlužovačky, protože do zásuvky nedosáhne. doufám, že toto uspořádání nebude žádný elektročtenář komentovat, pokud není životu nebezpečné. stoleček jsem sestavila celý sama, je to kráva těžká a ukroutit těch 32 šroubečků nebylo jen tak. očekávám tedy v komentářích výrazy uznání a pochvaly, popřípadě nabídku mladých svalovců, že mi to přijedu dotáhnout, paninko, a zůstávám s pozdravem.)

5 komentářů:

Cayman řekl(a)...

Jelikož nikdo ještě nechválí, tak já si dovolím. Jsi šikulka, vážně, smontovat takový kolos! Škoda, že to nejde dotáhnout po internetu, ale určitě někoho najdeš :-)

Jinak, tu visící prodlužku bys mohla jednoduše přidělat k tomu stolku - buď zezadu, nebo z boku, ať ti netahá tu originální šňůru z mikrovlnky a ať to vypadá hezky profesionálně.

Stačí koupit oboustrannou lepicí pásku a přilepit ke stolku tu část prodlužky se zásuvkami (nebo přidělat šroubkama, ale to je obtížnější).

pseudointelektualka řekl(a)...

wow, díky! (v nějakou takovou vychytávku jsem tajně doufala.)

loar řekl(a)...

Chválím... Protože mně vždycky nějaký šroubek zbyde, a pak marně přemýšlím, kam vlastně patří.

dudek @ LN řekl(a)...

A já zase ocením vtipný nadpis (hned jsem si vzpomněl na svou oblíbenou písničku...
http://tinyurl.com/2zhuqq ) i dokonalou polskou diakritiku atp. ;)

Ptáče řekl(a)...

Já Ti to přijedu dotáhnout;))