pátek, dubna 18, 2008

najdi freuda!


jak jsem se tak prohrabávala starými fotkami, narazila jsem na tuhle z mannheimu. u Fernsehturmu bylo golfové hřiště. u hřiště golfový klub. v klubu restaurace, která měla bezkonkurenční mittagsangebot okolo 5€. jaj, to byly časy! jednou jsme se zdeňkem takhle jeli okolo a na tabuli před klubem vidíme název polední nabídky. oba dva jsme strnuli tak, že nás málem přejela tramvaj pětka. "foť to, to musím blognout!" hýkala jsem. klidně říkejte, že jsme vším tím pseudointelektuálnem deformovaní, ale "Nasi-Goreng" jsme tedy napoprvé ani jeden nečetli...

3 komentáře:

Zdeněk řekl(a)...

Hermann, neHermann, dostal jsem z toho hlad

Anonymní řekl(a)...

Já se tasekla hned třikrát: Nazi, Göring a Reichsgericht... Znamená to něco? Markéta a Markéta

pseudointelektualka řekl(a)...

reichsgericht! holka nešťastná, to jsi ještě víc v řiti než my!