neděle, května 25, 2008

z parku

to se vám takhle učím v parku a v přestávkách mezi political parties of Austria a l'insuffisance des systèmes de partis se těším pohledem na švarné joggující mladíky. jeden z nich byl vskutku fascinující: mocnými skoky přeběhl okolo hřiště rychleji než leckterý chlapeček na koloběžce a ani se nezadýchal. to vím, protože jsem si před jeho čtvrtým kolem přesedla na lavičku blíž ke trati, abych mohla lépe obdivovat hru stehen.
zřejmě jsem ho svými politickovědními články vyděsila, protože už se nevrátil. místo něj okolo mě na konci večera skotačili dva čtyřletí chlapečci s míčem a trvali na tom, abych se dívala, jak si navzájem házejí písek do očí. "regarde, madame, regarde!" křičeli a rozmáchlými hody mířili na protivníka. pak na jednoho zavolala maminka a druhý švišť bezcílně pobíhal sem a tam.
nový impuls se objevil záhy. obtloustlý padesátník, zcela zjevně v posledním tažení, klopýtal po cestičce, nožky se mu pletly jedna před druhou, pot stříkal na všechny strany a ručičky bezprizorně poletovaly kolem vyoseného těla. takového protivníka si chlapeček nemohl nechat ujít! nejdřív mu pár metrů běžel po boku, pak ho pomalé tempo omrzelo a muže předběhl. "allez, monsieur!" snažil se ho vyhecovat. vyždímaný sváteční sportovec se ale nedal vyprovokovat a dále běžel svou kulhavou. "allez!" rozčiloval se chlapeček. musel zkusit jinou taktiku: dva metry před muže, počkat na něj, zakřičet, předběhnout ho, počkat.
a teď mi řekněte: komu jsem měla fandit?

10 komentářů:

r1 řekl(a)...

V životě mě nenapadlo, že by mě při běhání mohly pozorovat ženský :-) Budu to muset víc sledovat.

pseudointelektualka řekl(a)...

vy to děláte ještě kvůli něčemu jinýmu? *hrozinky hrozinky moc překvapenej smajlík*

Ptáče řekl(a)...

padesátníkovi, jednoznačně;))

čekala jsem, že po hrozinkách přijdou oříšky:)

r1 řekl(a)...

No dovol! Běhání je především duševní cvičení (Na rozdíl od bruslení na kolečkových bruslích. Bruslaři jsou jasný exhibicionisti.)

Ptáče řekl(a)...

Na bruslení mi nesahej! ;)

Zdeněk řekl(a)...

ti chlapeckove to kvuli tomu delali urcite :-)

pseudointelektualka řekl(a)...

no ty chlapečkové byli jasní, ty se předváděli zcela bezostyšně!

r1 řekl(a)...

Hele, a mám si měnit triko? Většinou běhám celý týden i déle v jednom, ale možná je to chyba. Nebo čím víc páchnoucí, tím lepší?

kristinka řekl(a)...

rofl... vidim to uplne zive. detem se nikdy nefandi... uz tak z principu :D

ale pripomnelo mi to slunce seno... jednoho dne v parku, nasla jsem tam marku, lezela tam mnoho dni, byla totiz vychodni :D ach ty asociace

Anonymní řekl(a)...

Tak popis beziciho a obtloustleho padesatnika me dostal! Uz dlouho jsem se tak dobre nepobavila. A uz ted vim, ze i kdyby horelo, tak bezet nebudu:-D