úterý, října 21, 2008

hádejte

kdo dneska stávkuje?

meteorologové!

(málem se mnou šlehlo, když v televizním počasí říkali, že nám mohou bohužel nabídnout pouze střednědobou předpověď, protože Météo France stále ještě stávkuje. z nějakého důvodu mi přijde stávkující meteorolog, oproti například stávkujícímu dělníkovi u Renaulta, děsně vtipnej.)

7 komentářů:

Ptáče řekl(a)...

Tak tohle mi ušlo:)))
Vzhledem ke kvalitě předpovědí mám dojem, že meteorologové stávkují neustále:)

r1 řekl(a)...

:D

Most people call me Petr řekl(a)...

to zní trochu vtipně a trochu zpravodajsky...ideální téma na sloupek, řekl bych

pseudointelektualka řekl(a)...

to jo, ale a) neměla jsem čas to napsat, b) chtěli po mně zrovna něco úplně jinýho, c) z mýho totalu cca 8 sloupků by to byl už čtvrtý o tom, že někdo neuvěřitelnej stávkuje. říká se tomu, tuším, specifická problematika prostředí.

Most people call me Petr řekl(a)...

bych si od tebe zas nějakej sloupek přečetl škoda, že nejsou nějak rozumně na netu (jsem línej listovat pdfkama)

pseudointelektualka řekl(a)...

stačí otevřít přílohu ze zahranda v mailu... tam to máš aspoň z první ruky nekrácený atd. (jinak to škoda je, taky mě to neba. ale zas ta fotka za to stojí.)

Most people call me Petr řekl(a)...

milá zlatá, já se do mailu nedostanu.
nezapomínej, že jsem už od posledního srpna mimo, adresa zahrando vznikla až potom. nechce se mi to řešit.

asi budu muset stahovat pdfka holt.

PS. tvoje fotka za to stojí. sakra, budu muset udělat něco s tou svou.