středa, listopadu 26, 2008

Hier bin ich Mensch

Praha, Vodičkova ulice.


Štúrovo, specifikace nadbytečná.


Budapešť, někde víceméně v okolí Váci utci.

teprve díky téhle jazykové mutaci jsem pochopila, co tím tvůrce sloganu myslel. maďaři se o žádný universalistický humanismus nepokoušeli, pěkně na rovinu napsali, že "tady jsem důležitý". no prosím, a nad tím jsem si musela několik měsíců lámat hlavu?

věnováno Chloé, která to tak pěkně vystihla.

5 komentářů:

r1 řekl(a)...

Já to nechápu pořád.

Zdeněk řekl(a)...

ja to sice ted pochopil, ale ta biologicka verze mi prisla vtipnejsi

brunhilda řekl(a)...

ať žijou maďaři!

Radka řekl(a)...

už i u nás doma na wc. (ale jen dočasně. dokud nás to nezačne srát.)

a ještě jsme viděli německou verzi ve vídni.

pseudointelektualka řekl(a)...

ta mi taky, jak vidíš, ještě chybí. ale vypadá to, že se hned tak nevzdaj.