čtvrtek, prosince 25, 2008

vůbec ne vánoční

jsou vánoce, přátelé, čas, kdy bychom si měli návzajem předávat nejen lásku a radost, ale i kousky moudrosti, které se v našich hlavách urodily. proto vás prosím, rozdělte se o trochu toho moudra se mnou! pro začátek bude stačit, když mi odpovíte na otázku, která mě trápí zimu co zimu. jak si mám sakra nandat vzorované punčocháče, aby nebyly nakřivo?

6 komentářů:

Ptáče řekl(a)...

Mě by zajímalo, jak se nandavaly punčocháče s tím jedním švem, aby nebyly nakřivo...
Pohlub se vzorem:)

dudek řekl(a)...

To máte jednoduchý, prostě se snažte nandat je nakřivo. A ono se to otočí.

Petr řekl(a)...

Ti neporadim, ale pošli fotku, jak to dopadlo :)

brunhilda řekl(a)...

jde to!

saladdin řekl(a)...

reseni existuje!? :-)

pseudointelektualka řekl(a)...

jo, ty jsi ale zlá! řekneš mi, že je možno, ale recept neprozradíš! ty, ty, ty!