čtvrtek, února 05, 2009

vyhořelá

zkouškové. obvykle mám v tuto roční dobu puzení dělit se se svým nepočetným (exkluzivním!) čtenářstvem o pseudointelektuální hlášky, paradoxy a jiné skvosty, které nacházím v nejrůznějších paperech, knihách a institucionálních webovkách.
ale tento semestr nic. vůbec nic. poprvé za studia mám pocit, že to, o čem roním krev, pot a slzy, nemůže zajímat vůbec nikoho, včetně chudáka vyučujícího, takže poprvé za studia doufám, že to nikdo nikdy nebude číst, včetně chudáka vyučujícího. dodnes jsem si myslela, že vhodně zvolená odlehčená větička uprostřed moře číslíček stojí za deset stránek suché analýzy. věřila jsem, že pěkná argumentace mi zvýší karmu. zničehonic je tohle přesvědčení pryč.

stále ještě nechápu magory, co se uprostřed páťáku sbalej a odjedou s baťohem do nepálu. tak daleko nejsem. ale opět jsem objevila, že ze všech social sciences mě nejvíc baví statistika. v souvislosti se skutečností, že opravdu velké potěšení mi přináší časté formátování pevných disků, si okolo druhé ráno pravidelně říkám, že bych se měla doučit středoškolskou matiku a zkusit udělat přijímačky na FEL.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Každý text si najde svého čtenáře:)! Take it easy, jsi v páťáku, plus besoin frotter comme une dingue...

Zdeněk řekl(a)...

na FEL snad stale berou bez prijimacek :-)

Petr řekl(a)...

já to nějak nepochopil.
nebaví tě práce, kterou píšeš, nebo se bojíš, že baví jenom tebe, ale nikoho jinýho nemůže zaujmout? ze začátku (vyhořelá) mi přišlo, že to první, ale ke konci jsem tíhnul spíše k variantě b :)

pseudointelektualka řekl(a)...

nebaví mě to, co píšu, jiný lidi evidentně baví a dokonce i živí, protože o tom popsali stohy papíru, diplomky, disertačky, články do áčkovej časopisů atd. brr.
anonym: díky, tohle přesně jsem potřebovala slyšet! máš u mě pivo, jestli ho můžeš nějak rozumně claimovat.
sal: to sice možná jo, ale nic to nemění na tom, že bych se ji musela doučit... (čímž jsme plynule přešli do vod fantazie a pohádek.)

r1 řekl(a)...

Tebe baví statistika? Používáš taky R?

Anonymní řekl(a)...

Jé, já se ale normálně podepisuju, fakt! S tím pivem - jako by se stalo:)! Protože "rozumně claimovat" bych ho mohla leda tak až budu začátkem března "cruisovat" město z Orly na Montparnasse. A nebo až se tam budu v dubnu stěhovat;), ale to je zatím jako hodně "open"! Markéta & Markéta

pseudointelektualka řekl(a)...

markéty: duben je za chvilku, tak se ozvi!