sobota, dubna 18, 2009

proč to ticho (vzkaz imaginárnímu HR)

což o to, příspěvků by se mi hlavě rodila spousta. ale nějak poslední dobou podléhají autocenzuře. některé mám i napsané a uložené v draftech. jen publikovat je ne a ne, protože si při každém řádku říkám: a co tomuhle řekne můj budoucí zaměstnavatel?
jelikož v dané chvíli netuším, z jakého oboru můj budoucí zaměstnavatel bude pocházet, okruh blogovatelných témat se zužuje a zužuje. mohla bych psát o počasí. nebo o paříži, francii a stávkách, to je takové vděčné a ve zvoleném výrazivu se můžu odvážit relativně daleko, jelikož ostřejší slovo na účet odborářů neurazí ani samotné francouze. ale zase je to furt to samý - i když... Z. a P. říkali, že bych mohla si z toho mohla udělat značku: "ostatně soudím, že francouzi jsou magoři." zvážím to.

proto tedy následuje vzkaz pro všechny mé potenciální budoucí zaměstnavatele v několika přehledných bodech:
- jsem děvče schopné, perspektivní a cílevědomé. pravda, momentálně nemám o cíli ani tucha, ale to se dá vysvětlit tak, že bych si nerada zavírala dveře před tunami neomezených možností, které se před mladou politickou socioložkou v dobách světové ekonomické krize otevírají.
- moje diplomová práce bude natolik čtenářsky atraktivní, že ji ihned po obhájení vydám knižně. zdá se vám, že už na ní pracuji zbytečně dlouho? nesmysl! pouze využívám maximum časové dotace, abych dosáhla co nejlepšího výsledku! reformní diskurz druhé dzurindovy vlády si zaslouží jen tu nejsoustředěnější pozornost.
- rozhodně musím popřít, že bych byla, jak se může z některých příspěvků zdát, chorá duchem či vycukaná troska. pouze disponuji zdravým smyslem pro sebereflexi a ráda pracuji v početném a soudržném kolektivu.
- roli alkoholu v některých postech disregardujte. to už tak nějak patří ke studentskému koloritu. a vůbec, veselá a společenská nátura et cetera et cetera.
- ráda poznávám nové kultury. jen na některé své mánie si nenechám sáhnout, například na české hygienické a teplotní standardy.
- v neposlední řadě jsem šikovná domácí kutilka. v dijonu jsem se naučila rozcházet kotel s fatal errorem, v paříži jsem své ikea skills dovedla minimálně na osmičku. krabice s nářadím ve mně vyvolává lačné slintání a kupříkladu dnes mě máma nalákala na čištění auta pouhým použitím klíčového slova: "na pumpě mají ten luxíček." uznejte, že takový gadget jako luxíček jsem si nemohla nechat ujít. takže pokud jste, drahý budoucí zaměstnavateli, z branže obchodů s domácími potřebami, jsem váš člověk!

a jedno malé PS na závěr pro případ, že pan zaměstnavatel je náhodou francouz: les Français ne sont pas du tout fous! et oui, le mot "magor" peut très bien se traduire pas "fou", juré, promis.

5 komentářů:

kristinka řekl(a)...

socl :D na to se ani vic rict neda

Radka řekl(a)...

Na anketní otázku odpovídám "NE", i když moje autocenzura je tak velká, že pro jistotu nepíšu vůbec. Ale nezveřejnit ty drafty by byla škoda! Věčná škoda!

Zdeněk řekl(a)...

to muselo dat prace to nalinkovat - houzevnata :-D

filuta řekl(a)...

nj, spousta příspěvků v draftech, to moc dobře znám:o) jo ale hlavně mne tedy zarazil obrat "zavírala dveře před tunami neomezených možností" to jsem až přemýšlel, jestli to není překlep z původního tsunami neomezených možností (to by mi na tebe sedělo nějak víc)

e*v řekl(a)...

teď jsem byla v paříži, tak jsem si na tebe vzpomněla :)

pryč s autocenzurou! (já mám co říkat).