úterý, července 28, 2009

suvenýry

(en hommage à tweete.)

v rámci stěhovacího úklidu jsem našla permanentky na MHD z tří různých evropských měst.

carte orange (fotka à la masový vrah s růžovým šátkem místo arafata),
általános bérletigazolvány (šilhavé dvanáctileté děcko),
oyster card (bez fotky, zato s reklamou na IKEA).

protože jsem dívka poučená mnoha stěhováními, šly samozřejmě všechny tři do koše. ale jestli někdy pocítím touhu něco sbírat, budu těch kartiček litovat.

10 komentářů:

r1 řekl(a)...

Já bych si je nechal.

pseudointelektualka řekl(a)...

to je mi jasný.

Katalinka Šrubarski řekl(a)...

Já bych je taky vyhodila. Stěhování je stěhování. I tak zůstane dost nevyhozeného.

Ptáče řekl(a)...

Věnování! Krása! Děkuji:) Vystihla jsi to přesně - já bych si je nechala:)

Kopřiva řekl(a)...

Jak jsi mohla vyhodit průkazky na MHD ze tří evropských měst???!!!
Já jsem při posledním stěhování vyhodila několik kusů spodního prádla (nebylo moje), ale tohle bych nikdy neudělala!

zoe řekl(a)...

Stěhování bylo vymyšleno právě za tímto účelem, si myslím...

pseudointelektualka řekl(a)...

zoe: za jakým? vyhazovat, nebo nacházet?
kopřiva: no už ten fakt, že jsem váhala, vypovídá, co pro mě holky znamenaly. trochu mi to leží v žaludku, možná bych neměla bejt tak nemilosrdná. ale jestli mě něco nebaví, tak je to převážet špatně balitelný serepetičky z místa na místo, takže musely jít.
katalinka, ptáče: kdybych nebyla zapomněla přihlašovací jméno do tý aplikace pod linkama, vypíšu anketu. tohle je, zdá se, dost polarizující téma.

evqua řekl(a)...

ca me fait toujours rigoler de lire le mot divka en tchèque... en polonais, ca veut dire pute :)

merci pour le lien miss :)

pseudointelektualka řekl(a)...

moi ce qui me fait marrer c'est la fonction recherche sur les sites polonais: wyszukaj. en tcheque, on peut tres bien se vyšukat mozek z hlavy si on a un bon partenaire mais pas une information (a moins d'etre Mata Hari).

zoe řekl(a)...

nacházet a pak se rozhodovat, zda vyhazovat. Já mám ale pocit, že vyhazovat je in :)