středa, září 02, 2009

nový školní rok

ještě nikdy nebyl název téhle rubriky tak passendes.
na cestě tam jsem do tašky hodila zbytek pizzy, co kdybych měla po příjezdu hlad. v den odjezdu mě během kontroly, jestli jsou v kabelce klíče, peněženka i papírové ubrousky, překvapil zajímavý zápach.
už je to tak. ačkoliv jsem ve věku rané dospělosti a podle biologických hodin bych už dávno měla mít dvě děti, podařilo se mi naplnit archetyp začátku školního roku: prvního září jsem z tašky vyhazovala starou, zapomenutou svačinu.


a co jste nacházívali za poklady vy? plesnivý chleba se salámem? shnilý rozmačkaný banán? půlku rozdrobené tatranky?

7 komentářů:

ajchlinka řekl(a)...

roztomilé :-)
Já měla většinou zasloužilý jabko, nebo pití, v kterým to dost žilo - ten domácí sirup! :-)

Enykl řekl(a)...

Já jsem vždycky všechno hned snědla... Nic u mě nemá šanci se zkazit...:-/

Janek řekl(a)...

Ehm... nápodobně (@Enykl). Svojí svačinu jsem obvykle snědl hned první přestávku a během dalších jsem pak průběžně pojídal svačiny svých spolužáků...

Radka řekl(a)...

Vtipné!

Já jsem nacházela snad všechno popsané. Ve druhý třídě jsem byla z plesnivýho chleba v takovým šoku, že jsem s ním nedokázala běžet do popelnice, ale zhnuseně jsem ho odhodila na půdě za skříň. Pak jsem se bála, že se tam vyvinou nové formy života:-) Znovunalezení toho, co z chleba po letech zbylo, byl taky zajímavý zážitek.

pseudointelektualka řekl(a)...

radka: to jsem tušila, že se ti tohle téma bude líbit! (ono z toho chleba něco zbylo?)
ajchlinka: pití má aspoň tu výhodu, že na ty živočichy nemusíš sahat. ble.
enykl a janek: no... já se vlastně taky dost divím, jak mohlo U MĚ zůstat něco nesněděnýho!

Radka řekl(a)...

pseudointelektuálka: Jo, hlína v igelitovým sáčku.

Ptáče řekl(a)...

To je jeden z důvodů proč jsem přestala záhy svačiny nosit - nikdy jsem je nesnědla a na konci týdne jsem pak lovila z tašky úplný herbář...