neděle, září 27, 2009

předposlední

tvůrkyně Gilmore Girls tvrdila, že má pro závěrečný díl seriálu vymyšlená perfektní čtyři slova. od poslední sezóny ale dala ruce pryč a nikdo se nikdy nedozvěděl, čím celý seriál plánovala zakončit. na fanouškovských a seriálových fórech dosahují ona čtyři slova rozměrů vpravdě svatého grálu.

i já mám připraveno, čím tenhle blog zavřít. finální příspěvek nosím v hlavě už skoro rok, vlastně od okamžiku, kdy nám rozdali úkoly na mou oblíbenou pondělní hodinu Österreichische Geschichte vom Ausgleich zum Anschluss. bude to citace, bude to pseudointelektuální, bude to patetické, to vám můžu slíbit. ale bude to nejdřív o vánocích, protože dotyčný text nejde najít na netu a le readeur jsem si nechala v praze, což mi kazí záměr skončit s bloggováním po obdržení diplomu a nutí mě si pokládat otázku, co do té doby.

aby bylo jasno: tenhle blog, který bych popsala jako ryze studentský, by klidně mohl pokračovat. diplom nemám - papír s větou, že slečně olze časem vystavíme diplom, se nepočítá, byť je hlavičkový a s razítkem - a do pracovního procesu se nehrnu. na rok jsem zašitá na zámečku, v další prestižní (to je klíčové) instituci, která by mi měla na konci udělit další master of arts. prestižní instituce ve student guide booku zaplácala 4 odstavce promluvou do duše, že prý "e-mail is NOT private conversation", "it can be easily forwarded out of context" a "be careful with e-mails". dá se tedy velice dobře odhadnout, jak by se tvářili na nějaké to bloggování o interních záležitostech. ale prsty jen svrbí, klávesnice sama vyťukává název nové rubriky "Ze Zámečku". těch podnětů a námětů! přednášky, semináře, internát, jídelna, špičatý plot kolem nás, celková atmosféra uzavřené reality show vilky - bloggerky ráj.
no, uvidíme. buď se mi podaří skloubit příval inspirace se železným firewallem autocenzury a občas předhodit svým pěti a půl čtenářům nějakou hodně zaobalenou kost, nebo tenhle příspěvek bude opravdu do vánoc poslední.

19 komentářů:

Zdeněk řekl(a)...

z pohledu ctenare jsem zadnej konec neocekaval; zaslouzi si to nejakou tlustou caru, ale zamecek je logicky dalsi serie, pravda, mozna s novou hlavickou

zoe řekl(a)...

hlasuju pro další sérii, mě to fakt baví číst, jak píšeš.

dominik řekl(a)...

hersvik, to jako ze konec jo??? neverim, ze vydrzis! protoze my urcite taky ne :s

howg řekl(a)...

Hlasuju pro zamecek:) Zacala bych to nejakym vstupnim ritualem kde vas mazaci nechaj jist marmeladu s horcici, jak uz to tak na elitnich skolach chodi:)

Enykl řekl(a)...

Nebo založ úplně nový blog - třeba pod vlastním jménem - a tam můžeš psát cokoliv - nikdo přece není tak blbý, aby pomlouval almu mater na netu a ještě se pod to podepsal. Budeš jako jediná z obliga:)

A. řekl(a)...

no ale uz! nova rubrika a jedem :) pls

Lucie řekl(a)...

Já chci taky aby to pokračovalo! Byt již nebudu nostalgicky zamačkávat slzu nad tvým dojemným popisem pařížského života, rozhodně také trvám na další sérii ze zámečku!

redactedbolg.blogspot.com taky frčí už dlouho a změna prostředí ho neodradila od pokračování v hilarious příspěvcích ;-)

Lucie řekl(a)...

http://redactedblog.blogspot.com/

já například nemůžu psát blog, protože jak vidíš NEUMÍM PSÁT :)

chloé řekl(a)...

Ten konec mě sice uklidnil, ale máš na svědomí i to zoufalství, které na mě padlo při čtení postu.

r1 řekl(a)...

Doufám, že to nevydržíš.

bos. řekl(a)...

beru i blog pracující pseudointelektuálky.

Kopřiva řekl(a)...

To nedáš...;o)

Ale jako znovu jsi mi připomněla okamžik, kterého se bojím - až budu slavná a budu pracovat (nebo ji vlaatnit) pro nějakou významnou instituci, budu mot blogovat?

chloé řekl(a)...

Kopřiva: Pevně doufám, že ano! Mě práce pro bezvýznamnou instituci bohužel přivedla do takového stavu, kdy mě po návratu z práce zajímaly jen dvě věci: žrádlo a zprávy (v uvedeném pořadí). Teda nikoliv blogování.

pseudointelektualka řekl(a)...

s potěšením sleduju, jak tu přibývají komentáře jako v mých nejdivočejších snech a říkám si, že bych ten konec měla ohlašovat častěji. jako nějaká bývalá rocková legenda.
samozřejmě vím, že to nedám. jenže jak má vypadat ten novej modus operandi? tenhle blog byl prostě z kategorie osobních - ty skoro tři stovky postů nespojovalo nic jinýho, než že jedna dívčina šla na vysokou a rozhodla se psát o tom, co se jí zrovna honí hlavou. to je, dle mého soudu, hřích mládí lehce omluvitelný. pokračovat v něm i v dospělém věku by už mohlo zavánět průserem. taková howgh taky se svými skvosty přestala, přestože to její čtenáře velice rmoutí. chloé se pro jistotu celá smazala a dokonce i legendu anonymních blogů kopřivu občas popadá paranoia, že půjde vystopovat. vy ostatní buď píšete zcela pod pseudonymy, nebo naprosto neškodné věci, nebo vůbec nic. tak kdo mi tady může poradit...

pseudointelektualka řekl(a)...

a sakra, než jsem to naťukala, hodila sem chloé statečně odkaz na noej blog! tos mi teda sebrala podstatnou část argumentu, že se nestydíš.

chloé řekl(a)...

Tak hlavně nic nemaž, budoucí HR za to nestojej. (Právě jsem si připomněla post, jak jste madame Sud polily koberec, a i po letech funguje skvěle!)

r1 řekl(a)...

Mně nedošlo, kdo je radoslava. Až teď.

Ptáče řekl(a)...

Hřích mládí je natolik vyvedený, že by byl hřích se ho jen tak zbavit;)

saladdin řekl(a)...

koukam, ze 5 a pul ctenare se uctyhodne rozmnozilo