sobota, listopadu 07, 2009

bulharka říká

bulharka říká: "musím to tady všechno dodělat, protože ve středu letím za miláčkem do madridu."
viditelně se těší.

bulharka říká: "no cože? hádej, co mi právě napsal! že prej u něj nemůžu spát, protože tam má rodiče!"
"a cos mu na to řekla?"
"no nic. já mám v madridu kamarádů dost, prostě budu u někoho jinýho, a on ať si trhne. a vlastně, já bych ho svejm rodičům taky nepředstavila, po teprve dvou měsících. nebo ty myslíš, že se za mě stydí?"

bulharka se balí, růžolící a spokojená, jako každá jiná holka, co se chystá za hlasem svého srdce na prodloužený víkend. v neděli večer se vrací: "madrid byl příšernej, vůbec o tom nechci mluvit. ani se neptej, co se stalo."
středeční večer prokalila s kamarádem, u kterého bydlela, a měla se fajn. ve čtvrtek se sešla s miláčkem na oběd a byli jako jakejkoliv jinej zamilovanej mladej pár. v pátek miláčkovi rodiče odjeli a bulharka podle úmluvy čekala se sbaleným kufrem na zastávce, aby ji miláček vyzvedl a strávili spolu to, co z prodlouženého víkendu ještě zbývalo. místo miláčka ovšem dorazí sms: nejde to, promiň, vysvětlím ti to později. bulharka strávila zbytek víkendu mezi slzami, alkoholem a telefonem, který miláček nebral. jen co ovšem dosedla zpátky doma na letišti, přijde další zpráva: doufám, že za tebou příští víkend stejně smím přijet. všechno ti vysvětlím.
bulharka je vzteky bez sebe: "co si myslí? že přijede, usměje se na mě a já to nevydržím a padnu mu zamilovaná do náruče?"
rada starších říká: "vykašli se na něj, ten tam má nějakou jinou a tebe chce mít jako tajnou milenku."
bulharka říká: "máte pravdu."

bulharka říká: "tak už jsem dostala přes interfloru dvě kytky. jednu s mašlí a jednu v květináči."
bulharka říká: "ale aspoň se snaží..."

20 komentářů:

r1 řekl(a)...

Rada starších jsi byla ty?

Enykl řekl(a)...

Wela, wela, wela, hu! A co dál a co dál? A co dostal se dál? A co dál a co dál? kdy jí do auta vzal?
(= přijel, usmál se, nevydržela a padla mu do zamilovaná náruče?)

pseudointelektualka řekl(a)...

co myslíte? :-)
(platí pro obě otázky.)

r1 řekl(a)...

Padla a byla.

Anonymní řekl(a)...

taky hlasuju, že padla a byla... protože on měl důvěryhodné vysvětlení a cit pro kytky. An.

zoe řekl(a)...

snad padla, ne? když se tak snažil...

saladdin řekl(a)...

tim "padla" myslite facku? :-)

pseudointelektualka řekl(a)...

žádný facky, pokud vím, nepadaly. a radu starších si představuju jako takový ten ideálně-typický obrázek tří nebo čtyř kaarádek shluknutých s lahví vína okolo zamilované nebožačky, jak je známe z amerických filmů. v dnešní době jsou kamarádky spíš virtuální - ale stále ještě se neumím rozčtvrtit.

zoe řekl(a)...

teoreticky by rozčtvrcení nemělo být těžké...ale nedoporučuje se :)

Petr řekl(a)...

chci slyšet to vysvětlení

pseudointelektualka řekl(a)...

sakra, jednou se tu pokusím (pod vlivem železné opony autocenzury) o otevřenej konec, a vy chcete realismus s pikantními detaily!

*hemingway-mode*

myslím, že to není tak těžký domyslet :-P

ajchlinka řekl(a)...

Zoe: Ale na druhou stranu - v dnešní době se člověk může v pohodlí svého domova rozčtvrtit online za použití rozličných chatovacích programů.:-)

Petr řekl(a)...

neni těžký domyslet...

to si nerozumíme, mně zajímá čistě prakticky znění tý výmluvy toho kluka :)

jestli si padli kolem krku je mi jedno

domous řekl(a)...

je aspon hezka? ie zaslouzi si takovyhle treatment?

pseudointelektualka řekl(a)...

petr: tak já ti to někdy převyprávím nad pivem.

dominiku, nechápu. jako že jestli je hezká, tak si to zaslouží, nebo naopak? (je normální. déčka nemá, aby si to zasloužila :-) )

Anonymní řekl(a)...

No a jak to teda dopadlo? Dela mu holku na vikend? Cheers! Pepa :)

Anonymní řekl(a)...

j'ai parle trop vite. ale spis si dokazu predstavit, ze nekdo opusti nekrasavici pro krasavici. i kdyz to nic nemeni na tom, ze takovyhle situace (a chovani) si nezaslouzi zadna holka (ani kluk). Par contre jsem nepochopil, jak by decka implikovaly, ze si to zaslouzi :s Dominik

pseudointelektualka řekl(a)...

holka s déčkama je nepřítel, to je přece jasný!

zoe řekl(a)...

ajchlinka: ano, zdá se mi to o dost méně bolestivé, než to, co mě napadlo jako první :)

Zdeněk řekl(a)...

lol, komentarema uspesnej prispevek, muzi ocividne hromadne chteji vedet, jestli to takhle funguje a jaky fraze pouzit (...) :-)