pátek, prosince 11, 2009

krása hromadných mailů

středa. belgičanka anne píše: hey guys, v sobotu mám narozeniny, takže pro vás nasmažím spoustu tradičních belgickejch palačinek! je to moje rodinná tradice, těšte se!

čtvrtek. já píšu: hi everyone, já budu mít taky narozeniny, takže to s anne spojíme a připravte se na tradiční český alkohol!

pátek. slovenka lucia píše: hi all, já sice nemám narozeniny, ale 13.12. je lucie, můj svátek, a to je u nás na slovensku big deal, takže k anniným palačinkám přidělám ještě tradiční slovenské palačinky.

pátek odpoledne. polák piotr píše: nemám narozeniny ani svátek, ale my v polsku slavíme 13.12. také jedno výročí. vyhlášení stanného práva v roce 1981. následně bylo mnoho polských disidentů zatčeno a dáno do vězení. takže jestli chcete, můžu na sobotní párty servírovat tradiční polské vězeňské jídlo: chléb a vodu.


6 komentářů:

Zdeněk řekl(a)...

moc hezky, nicmene to spojovani jsem nikdy nemel rad, lidi se pripravej o vic party a synergickej efekt v tomhle pripade vetsinou nefunguje

kazdopadne palacinky mnam

Ptáče řekl(a)...

Ze spojování taky nejsem moc nadšená - připravuje to oslavence o výjimečnost.
Palačinkové party jsou ale výborné:)

asTMA řekl(a)...

Tak tohle je věru krásný dárek vánoční. :o) Jsem ráda, že jsem Tě neobjevila dřív, protože bych teďka neměla takovou radost! :o)

A Piotr mě nadchl, je mi lékem na vzpomínku na jiného Piotra, jenž byl též Polák, avšak blb. :o)

pseudointelektualka řekl(a)...

asTMA: já okolo tebe chodím už dlouho, ale nikdo z tý vaší bandy mě nelinkuje. každopádně díky!

ptáče: já tentokrát byla fakt ráda, protože mi lidi gratulovali už den předem a díky tý party i chvilku potom... takže jsem to naopak vyhrála.

a synergickej efekt kupodivu zafungoval skvěle.

asTMA řekl(a)...

Což nechápu!
No nic, Kopřiva sice nejsem, ale mám Tě z tý naší bandy aspoň já teda. :o)

pseudointelektualka řekl(a)...

to je mi ale povánoční nadílka! abyste mě tím nenaučily trucovat a vzpupně dupat nožkou o zem! díky!