neděle, prosince 06, 2009

o letech

jakub rozvíjí teorii starého prasáka.
"to funguje tak: starej prasák chodí s holkou, který je vždycky maximálně polovina jeho věku plus sedm let. třeba když je ti dvacet, tak máš sedmnáctku. když je ti padesát, tak třiatřicetiletou. no a když je ti sedmdesát dva jako berlusconimu, tak jseš furt s relativně mladou krasavicí."
namítáme, že silvio podle posledních zpráv zřejmě přestal počítat někdy po maturitě, ale jinak musíme uznat, že teorie funguje. jakub pod stolem objímá kolem pasu svojí novou holku, který je sice dvacet čtyři, ale klidně by se mohla vydávat za osmnáctku. především proto, že nosí krátké punkové sukýnky, dlouhé blonďaté rousy a ledviny holé, což už žádná rozumná holka v jejím kmetském věku nedělá.
francouz na toto téma poznamenává, že třikrát po sobě dohnal svou sestru na svatou kateřinu k slzám. podle tradičního zvyku, který se dodržuje podle všeho snad už jen v pařížském třetím obvodu, musí neprovdané dívky, kterým na kateřinu bylo pětadvacet, začít nosit speciální klobouček. celému světu tak dávají najevo, že se potřebujou urychleně vdát.
"ty jsi mrcha," říkám mu.
"já? co já? mně bylo devět! máma mi říká, tvoje sestra je kateřinka, protože pořád nemá chlapa! tak jsem za ní šel a vona začla brečet!"
tvoje máma je mrcha, jsem mu radši neřekla.
jakub ale náhle zesmutní a celý stůl tuší, že se chystá pronést něco velmi vážného. já se tetelím v očekávání sondy do hlubin mužské duše II.
"víte, čeho se ale nejvíc bojím?" pronese dramaticky. "že ze mě taky bude starej prasák. zatím je to dobrý, zatím se mi pořád líběj holky jako jste vy, v mým věku. ale co když se mi budou líbit pořád, i když už mi bude padesát? chápete to, co když ze mě bude starej prasák proti mý vůli? tohle totiž vůbec nemám pod kontrolou!"
smějeme se, jenom jakub je bílej jak stěna. jakoby už v sobě nějakej čas pozoroval bujení starýho prasáka, který se mu daří zvládat jenom shodou štěstí na holky v punkovejch sukýnkách.

5 komentářů:

Zdeněk řekl(a)...

ty ses nam dala na bravicko pro pany po dvacitce

PJ řekl(a)...

nová rubrika (neplést s lubrikou ;) ) Láska, Sex a Deprese?! :)

Enykl řekl(a)...

Já si myslím, že by to bylo úplně normální... Když se někomu líbí pětadvacítky, proč by se mu měly líbit starší jen proto, že sám zestárnul?? :)

pseudointelektualka řekl(a)...

haha, máš pravdu! vlastně by byl jenom konzistentní ve svých preferencích! to mu řeknu.

kluci, a baví vás to?

kristinka řekl(a)...

rofl!