pátek, ledna 15, 2010

jako vejce vejci

tak z tohohle opravdu běhá mráz po zádech. nevím, jak ji kolegyně bloggerky našly, ale mám na internetu dvojnici. říká si pseudoINTELEKTUÁLKA, v záhlaví má funky obrázek (a používá slovo funky), postuje o svých botičkách (jako já), o škole (jako já), o vánocích (jako já), o ručních pracích (jako já), fotí se taky jenom od hlavy dolů, aby nepřišla o anonymitu, a občas, když nemůže najít pointu, pokládá za závěr článku otázku svým čtenářům. k tomu píše gramaticky správnou češtinou. připadám si, jako bych četla sebe před pěti lety.

holky, kopřivo a spol., jste si jistý, že to není něco na způsob alienova kokotu?!

25 komentářů:

Zdeněk řekl(a)...

ad nalezeni: asi to byl zase google :-)

Enykl řekl(a)...

tebe to neštve???

pseudointelektualka řekl(a)...

co, mám se za ní vypravit a dát jí přes hubu snad? nebo aspoň vymáhat, aby měla v profilu napsáno "jediná pravá pseudointelektuálka české blogosféry je na blogspotu a já jsem až číslo dvě"?

jenom jsem si říkala, že by vlastně bylo lepší, kdyby to byla nějaká pošahaná fanynka. to by znamenalo, že jsem důležitá. takhle mi z toho vyplývá jen to, že jsem stejně ordinérní jako kdekterá pražská prvačka.

Ptáče řekl(a)...

Zase tam máš použité "ordinérní" v trochu jiném smyslu... :D

Enykl řekl(a)...

No pro začátek by o tobě mohla vědět... Co bys dělala ty, kdybys po začátku svého pseudointelektuálního blogu narazila na starší, zkušenější a lepší sebe???

pseudointelektualka řekl(a)...

enykl: vybrala bych si jiný jméno!

petro, tady jsem zrovna myslela ordinérní v tom českým smyslu - i když je možný, že se mi tam trochu toho posunu dostalo :-D

zoe řekl(a)...

budeme ji spamovat dokud nezmizí... :D

pseudointelektualka řekl(a)...

hej, pozor, já proti ní nic nemám! jenom mi to přijde freaky, no. (i když v rámci mazácko-prváckých tradicí by se měla aspoň přijít v rámci slušnosti uklonit, ehm, představit, to je fakt.)

Ptáče řekl(a)...

Už jí někdo naznačil, že není originální?
Já jsem se taky nepídila po tom, jestli už někdo náhodou nebloguje jako "ptáče"... nicméně já JSEM ptáče, takže to bylo vyřešené od začátku;)))

ajchlinka řekl(a)...

Já ji našla přes blog Dewberry - ta odkazuje na jakousi snowgirl (která má mimochodem takový pěkný styl) a té pod články komentuje tato slečna. Tak jsem si říkala, jestli to není nějaký funky úlet :-D

pseudointelektualka řekl(a)...

úlet tedy ano, funky ne (resp. funky taky, ale ne ode mě). každopádně vtipný, díky!

"nicméně já JSEM ptáče, takže to bylo vyřešené od začátku" - tohle si ta dívenka ale možná říká taky!

Ptáče řekl(a)...

Tak jí řekni, ať se definuje;)

pseudoINTELEKTUÁLKA řekl(a)...

Dobrý večer! :-D Těší mě. Věř mi, že kdybych tušila, že tu je ještě nějaká jiná pseudointelektuálka, ani by mě nenapadlo pojmenovat se stejně. Fakt faux pas, takže se omlouvám, ale nevim, co s tim teď dělat! :-)

pseudointelektualka řekl(a)...

ahoj! moje chyba, měla jsem si udělat patent.
jinak máš funky layout, gratuluju! navíc dohromady dáváme slušnou korelaci užívání slov "nasrat" a "funky" s přezdívkou "pseudointelektuálka", to mě těší. jen tak dál!

ajchlinka řekl(a)...

to je, krásný, jak jste se, holky, potkaly :-)))

pseudointelektualka řekl(a)...

no jo, jsi hotovej Kecal (šiduch, Dolly z Hello, Dolly, atd.)!

ajchlinka řekl(a)...

:-D Jsem původně taky napsala, že si připadám jako v Prodance, ale pak mi to přišlo jako zbytečné zdůrazňování vlastní zásluhy. A hle, tys to řekla za mě! :-)

zoe řekl(a)...

Tak z tohodle jsem zamáčkla slzu...

Kopřiva řekl(a)...

Já taky, ale to bude možná tím, že mi teprve odeznívá to ječný zrno;o)

pseudointelektualka řekl(a)...

když dvě se pseudointelektuálky setkají,
slzy z očí padají.

brunhilda řekl(a)...

kein stress. google tě indexuje jako první pseudointelektálku, a to by ti kuba vysvětlil, že je nejvíc! :D

říká brunhilda, co je na google až druhá... za wiki...

brunhilda řekl(a)...

ty vogo, ale pozor, ona je prej googlák, používá i chrome. by si to SEO mohla rychle ochočit.

pseudointelektualka řekl(a)...

hele, já mám takovej podivnej google (preference na 5 jazyků), takže se mi vůbec neukazuješ na prvních pěti stránkách (dál jsem se neproklikávala, neb počítám s tím, že samotná tahle informace bude šok). jakub o tom ví?

btw můj třetí odkaz je na urban dictionary, ten taky stojí za to.

Anonymní řekl(a)...

to je fakt pěkný, jak ste se holky potkaly. být váma, zajdu spolu na pivo. třeba ste si fakt podobný ve víc věcech a to by pak bylo Něco.

petr.

Andulenka řekl(a)...

neeee zabijem ji.