neděle, února 14, 2010

ladovská zima

Francouzi zřejmě zapomněli na něco důležitého.

(věnováno všem, kteří momentálně mrznou ve svých chambres de bonne.)

12 komentářů:

Zdeněk řekl(a)...

lol - ta temnost EE a ten šál na prvnim

Ptáče řekl(a)...

Zřejmě.:D
Vzpomínky jsou živé...:)

Anonymní řekl(a)...

Naprosto vystizne!
Jen mi neni jasny, proc se v Cechach pretapi tak, ze je vedro i nejvetsim zimomrivcum..
Marketa R

pseudointelektualka řekl(a)...

hm, protože je u nás levnej ruskej plyn? každopádně si pamatuju, jak jsme na maďarštině někdy loni četli o tom, jak ukrajina/rusko zastavujou dodávky plynu do maďarska. v odpovědi na to bylo vydáno nařízení, že se na úřadech nemá topit přes 24 C. francouzi vůbec nestíhali.

ptáče: živé, živé! tak živé, že mě to děsí i po roce!

Julie řekl(a)...

Ja sice nebydlim v chambre de bonne, ale v Lsiboa jsme na tom jeste hur! Venku je vecer 5 a doma 13 stupnu! Tento zpusob zimy v jiznim state, zda se mi ponekud nestastny! ;)

kristinka řekl(a)...

25? to kdybych tu mela, tak se uvarim :) topeni se zcela bezne navrhuje na min (ovsem ne pod 20 ;)) ovsem vzpomnela jsem si na svoji drahou maminku :D

chloé řekl(a)...

O tom teď bylo tuším v Respektu. Prej je přetápění přežitek z doby komunismu, kdy byly levný energie.

Jinak pokojíky pro služky jsou pro mě fascinující (asi proto, že jsem v žádným nebydlela). O těch pařížských vím z doslechu, v Brně většinou vypadaj jako takovej větší špajz u kuchyně, ale i tak se vždycky najde nějakej student, kterej je obsadí:-)

chloé řekl(a)...

Jo, ten strip nemá chybu! :-D

pseudointelektualka řekl(a)...

jsem to s těma 25 možná trochu přehnala, mám tu tak 23-24, ale pod ty rozhodně nejdu, jinak by byl člověk vymrzlej jak... no, jak ve Francii a jiných jižních (sic) zemích.

s tím přežitkem z dob levného plynu to je určitě pravda, vo tom žádná. - no a co. třídím, světla vypínám, dokonce i nabíječku se snažím vytahovat ze zásuvky, vodu při čištění zubů zavírám - tak se snad můžu aspoň ohřát?!

chloé řekl(a)...

Jasně že můžeš:-)

chloé řekl(a)...

"Doma jsem hodně zkusil zimou; víte, že ty anglické krby moc nehřejí."

Hovory s TGM (o tom, jak byl v Anglii)

pseudointelektualka řekl(a)...

luxusní. měla bych se podívat do čapka, jestli se o tom taky nezmiňuje.