neděle, března 28, 2010

Küblerová-Rossová a pracovní pohovor

1. popření - "tak to nebylo tak špatný, ne? na závěr se tak pěkně usmáli!"

2. vztek - "proč právě letos musela přijít nějaká pitomá globální krize? proč zrovna já musím dostat před pohovorem horečku? a proč to na mě ani navíc není vidět?!"

3. smlouvání - "stačilo by, kdybych byla na seznamu náhradníků..."

4. deprese - "stejně budu rok nezaměstnaná jako všichni moji spolužáci."

5. akceptace pravdy - ... (nevim, tam jsem se ještě nedostala.)

9 komentářů:

Radek řekl(a)...

LOL!

Anonymní řekl(a)...

Rok snad ne! :-o

Radka

JVjr řekl(a)...

Nespadá obsah bodu 4 už pod 5?

pseudointelektualka řekl(a)...

radek: dík!
radka a JVjr: právě. doufám, že ne.

Enykl řekl(a)...

kdy budou výsledky?
mimochodem, chybí úplně první fáze (moje oblíbená) - ŠOK - "úúúúáááááááá"

pseudointelektualka řekl(a)...

doufala jsem, že to nějak odborně okomentuješ! šok přichází ve chvíli, kdy tě oproti všem ostatním vůbec pozvou na pohovor: "úúúúááááááá!"

pseudointelektualka řekl(a)...

mimochodem, radko, nejde mi u tebe komentovat... proč?

Radka řekl(a)...

chjo, divný, teď jsem to zkoušela ze všech prohlížečů ve škole a šlo to. zkusím nad tím koumat, ale hádám, že nic nevymyslím. včera večer nešlo bloguje celý, tak nevím, třeba to je tím.

llq řekl(a)...

pretty good post. I lawful stumbled upon your blog and wanted to command that I get really enjoyed reading your blog posts. Any condition I’ ll be subscribing to your maintain and I hope you despatch again soon wedding dresses.